Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıldır yaşıyorum hocam burada. Korona döneminde buraya taşındım çok kalabalık değil diye Normalde gebzeliyim ama memleket burası işte
Ofise Çaya beklerim özel atarsın