Başıboş Köpek saldırısına uğradım. Hukuki bilgi ve yardım
55
●3.858
- 13-04-2024, 02:26:16Çok geçmiş olsun hocam . Bende geçen yazın başıboş sokak köpekleri yüzünden kaçarken düştüm omzum kırıldı ve halen geçmedi ağrı sızı vs , maalesef hayvan hakları adı altında mama baronları var , bu işten ciddi rant elde eden bi kesim var , sokakta köpek olmamalı , ya barınakta olmalı , yada sahipli olmalı , acil şifalar dilerim
- 13-04-2024, 03:04:22Çok geçmiş olsun hocam, neredeyse çoğumuz aynı tehlike altındayız, geceleri geç saatlerde bir yerlerden yürüyerek dönmek durumunda kalabiliyoruz. Umarım bir an evvel buna bir çözüm bulurlar. Haberlerde bu şekilde içimizi ezen haberler görüyoruz son zamanlarda, daha ne olması lazım acaba önlem almaları için bilmiyorum.
- 13-04-2024, 06:53:29@Ensalgl; Her köpekte her daim işe yaramadığını buraya not düşeyim de kovucu var diyerek rahatlamayalım🙏🏽 Ürünü kullanıp tavsiye eden nadir kullanıcı var çevremde de..
@KaRneL; Salam, sosis götürün gelirse verin demişsiniz ama köpek açlık duygusunun yanında saldırma iç güdüsüyle geldiğinde, bulundukları alan çerçevesine saldırı olarak algıladıklarında vs vs elinizdeki salam sosisin önemi kalmıyor. Sadece aç oldukları için saldırmıyorlar, öyle olsa her yerlere mama dağıtalım, sakinleşsinler..Keşke.. - 13-04-2024, 06:56:51öncelikle çok geçmiş olsun hocam.ben 20 yıldır barınaklara yardım yaparım + kendim de kazancıma göre mama alıp dagıtırım her gün sokakta gezmeye çıktıgımda.ama diger taraftan en çok korktugum şey köpeklerdir.malasef ülkenin büyük bi sorunu bu konu ama çözümü sıkıntı.köpeklere zarar gelmesin diyorum tabiki bi taraftan ama ülkemizde insanın degeri yok ki hayvanlara yaşam alanı saglansın.direkt olarak 2 taraftan birisini seçmemiz gerekiyor bu konuda.ya köpeklere dokunmayın,bizi parçalasınlar gerekiyorsa diyecez yada bizden kıymetli mi arkadaş,öldürün gitsin hepsini diyecez.keşke devletimiz düzgün bi çözüm bulsa,hepimiz rahat etsek...
- 13-04-2024, 08:26:31Bulunduğum ilçede 1 yılda 5 çocuğu parçalama girişiminde bulundular ve dolayısıyla çocuklarda kalıcı travmalar yarattılar. Eşim hergün işi gereği kargoya gidiyor ve kapıdan çıktığı an tedirginliğimiz malesef başlıyor. Köpek sorunu çok ciddi bir problem olmaya başladı ve ne belediyeler ne devlet bu konuda tek bir adım dahi atmıyorlar. Yakında yapılması gereken malesef öldürülmeleri olacak ve ben artık buna karşı değilim çünkü gözümün önünde bir çocuğu parçalıyorlardı 4 kişi ellerinden zor aldık. Bu hayvanlar doğası gereği yan yana geldiklerinde inanılmaz saldırgan oluyorlar. Yapılması gereken herkezin bildiği ama kimsenin söyleyemediği şey malesef hepsinin ihtilaf edilmesi gereklilik haline gelmiştir. O özellikle it tapar ve empati yoksunu insanların artık düşünceleri dahi dikkate alınmadan derhal harekete geçilmelidir.
- 13-04-2024, 09:55:05Keşke bir çözüm bulsalar abi, maalesef..fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2024, 10:50:21Üyeliği durdurulduRehabilete dedikleri şey acaba ilaç verip köpekleri hantal, şişman ve yavaş hareket eder hale getirme mi? Bunu ilk taksimde görmüştüm, köpekler öyle şişman ve zor hareket ediyordu ki, kimseye saldıracak durumda değillerdi, şimdilerde ise etrafımda sokaklarda görmeye başladım. Bunun köpeklere zararı var mı bilmiyorum ama tüm sokak köpeklerine bu yapılsa kimseye saldıramazlar diye düşünüyorum.