Çok geçmiş olsun hocam, neredeyse çoğumuz aynı tehlike altındayız, geceleri geç saatlerde bir yerlerden yürüyerek dönmek durumunda kalabiliyoruz. Umarım bir an evvel buna bir çözüm bulurlar. Haberlerde bu şekilde içimizi ezen haberler görüyoruz son zamanlarda, daha ne olması lazım acaba önlem almaları için bilmiyorum.