Çok geçmiş olsun hocam . Bende geçen yazın başıboş sokak köpekleri yüzünden kaçarken düştüm omzum kırıldı ve halen geçmedi ağrı sızı vs , maalesef hayvan hakları adı altında mama baronları var , bu işten ciddi rant elde eden bi kesim var , sokakta köpek olmamalı , ya barınakta olmalı , yada sahipli olmalı , acil şifalar dilerim