• 12-04-2024, 20:28:03
    #1
    Merhaba, iyi akşamlar dilerim

    Öncelikle şu konudan bahsedeceğim; Yaşadığım yerde çok fazla başıboş ve saldırgan hayvan var. Her gün işe giderken, işten dönerken, markete giderken yaşadığım adrenalin ve aksiyonun haddi hesabı yok. yaklaşık3 aydır başvurmadığım ve aramadığım merci kalmadı. CİMER üzerinden yaptığım şikayetlerden sonra belediye veteriner işleri müdürlüğü tarafımı arayarak çevremizde bulunan köpeklerin küpeleri olduğunu, rehabilite edildiğini ve saldırgan olmadığını söylediler. bu başvuru süreci 1-2-3 devam etti ve en sonunda 29.03.2024 tarihinde saldırgan olmadığını, rehabilite ettiklerini ve küpeli olduğunu söyledikleri köpekler tarafından ısırıldım. yaklaşık olarak 6-7 adet büyük ırk köpek üstüme saldırdı ve ayak bileğim sağ kolum sol elim ve sırtımın yan tarafları olacak şekilde ısırdılar. montum ayakkabım ve pantolonum paramparça şekilde hastaneye gitmek zorunda kaldım ve şu anda da kuduz tedavisi görüyorum 5 gün sonra 4. doz aşıyı vurulacağım. Ne yapmam gerekiyor? nasıl yapmam gerekiyor? lütfen polemik yaratmak isteyen kişi ve şahıslar yorum yapmasın ben 16 yıldır bir fiil evinde dost besleyen bir insanım lakin o gün benim yerimde bir çocuk, bir yaşlı veyahut herhangi bir insan olsaydı şundan %100 eminim ki düşer bayılır, paramparça olur ya da dili tutulurdu. Karşı koymaya ne kadar çalışsam da bu halde kurtulduğuma ben şükrediyorum. Konu hakkında da bilgisi olan hocalarımdan bilgi vermelerini rica ediyorum çok teşekkürler


  • 12-04-2024, 20:30:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Köpeklerimi mahkemeye vereceksiniz hocam :d

  • 12-04-2024, 20:30:50
    #3
    LaCalinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köpeklerimi mahkemeye vereceksiniz hocam :d
    maxi geyik değil konu.
  • 12-04-2024, 20:31:43
    #4
    🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
    Geçmiş olsun hocam
  • 12-04-2024, 20:31:57
    #5
    Geçmiş olsun
  • 12-04-2024, 20:32:28
    #6
    Nadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    çok teşekkür ederim
  • 12-04-2024, 20:32:42
    #7
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyinsiz misin olum sen illa hakaret mi edelim sizin gibi veletlere iyi oku
    Hocam öncelikle geçmiş olsun ama biraz sakin olmanızı öneririm forum kuralları gereği
  • 12-04-2024, 20:38:11
    #8
    Geçmiş olsun. Belediyeye tazminat davası açabilirsin. Bi hukukçuyla görüşmen daha yerinde olur.
  • 12-04-2024, 20:38:20
    #9
    Cok gecmis olsun hocam yillardir dilimizde tüy bitti, yinede hayvan dusmani biz olduk, şuanda dışardayim 3-4 kere kopekler yuzunden yolumu degistirdim