Rehabilete dedikleri şey acaba ilaç verip köpekleri hantal, şişman ve yavaş hareket eder hale getirme mi? Bunu ilk taksimde görmüştüm, köpekler öyle şişman ve zor hareket ediyordu ki, kimseye saldıracak durumda değillerdi, şimdilerde ise etrafımda sokaklarda görmeye başladım. Bunun köpeklere zararı var mı bilmiyorum ama tüm sokak köpeklerine bu yapılsa kimseye saldıramazlar diye düşünüyorum.