öncelikle çok geçmiş olsun hocam.ben 20 yıldır barınaklara yardım yaparım + kendim de kazancıma göre mama alıp dagıtırım her gün sokakta gezmeye çıktıgımda.ama diger taraftan en çok korktugum şey köpeklerdir.malasef ülkenin büyük bi sorunu bu konu ama çözümü sıkıntı.köpeklere zarar gelmesin diyorum tabiki bi taraftan ama ülkemizde insanın degeri yok ki hayvanlara yaşam alanı saglansın.direkt olarak 2 taraftan birisini seçmemiz gerekiyor bu konuda.ya köpeklere dokunmayın,bizi parçalasınlar gerekiyorsa diyecez yada bizden kıymetli mi arkadaş,öldürün gitsin hepsini diyecez.keşke devletimiz düzgün bi çözüm bulsa,hepimiz rahat etsek...
Keşke bir çözüm bulsalar abi, maalesef..