Bulunduğum ilçede 1 yılda 5 çocuğu parçalama girişiminde bulundular ve dolayısıyla çocuklarda kalıcı travmalar yarattılar. Eşim hergün işi gereği kargoya gidiyor ve kapıdan çıktığı an tedirginliğimiz malesef başlıyor. Köpek sorunu çok ciddi bir problem olmaya başladı ve ne belediyeler ne devlet bu konuda tek bir adım dahi atmıyorlar. Yakında yapılması gereken malesef öldürülmeleri olacak ve ben artık buna karşı değilim çünkü gözümün önünde bir çocuğu parçalıyorlardı 4 kişi ellerinden zor aldık. Bu hayvanlar doğası gereği yan yana geldiklerinde inanılmaz saldırgan oluyorlar. Yapılması gereken herkezin bildiği ama kimsenin söyleyemediği şey malesef hepsinin ihtilaf edilmesi gereklilik haline gelmiştir. O özellikle it tapar ve empati yoksunu insanların artık düşünceleri dahi dikkate alınmadan derhal harekete geçilmelidir.