çalışanlar bayramda kötü hissediyormusunuz?
12
●388
- 11-04-2024, 01:50:32gırgır yapan arkadaşların telefonlarını kalp kırmamak için açmadığımız günlerdeu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2024, 01:52:51ben her bayram bu sene çalışmam keyfime bakarım diyorum sonra her bayram:kimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cem Karaca - Tamirci Çırağı - YouTube - 11-04-2024, 02:09:23Üyeliği durdurulduValla Kardeşim Bence Kötü Hissedilecek Birşey Yok Morelini Bozmanada Gerek Yok Mesela Ben Gece Güvenlik Görevlisiyim Şuanda İşyerindeyim Yani Bayram Akşamı Bile İşe Geldim Çünkü Neden Diyecek Olursan İnsan Şunu Anlaması Gerekiyor En Önemli Şeylerden Birisi Alın Teridir Ve Emek Verilmiş Ekmek Parasıdır Kendimden Örnek Verecek Olursam Ailemden Uzak Tek Başıma İstanbul'un Zorlu Şartlarında Gurbette Çalışıyorum Bayram Seyran Yaz Kış Demeden Davamız Ekmek Paramızdır Alın Terimizdir Bence Morel Bozmaya Hiç Gerek Yok HAYIRLI BAYRAMLARTheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle