• 11-04-2024, 01:48:44
    #1
    bayramda mesai ücretleri fazla diye çalışıyorum ama sosyal medyada herkes ya tatile çıkmış ya sevdiklerinin yanında molalarda onları görmek çok moralimi bozuyor siz bu işin üstesinden nasıl geliyorsunuz?
  • 11-04-2024, 01:49:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bakmayarak çalışıyorum hocam
  • 11-04-2024, 01:49:50
    #3
    En gergin en sinirli olunan günlerden bir tanesi
  • 11-04-2024, 01:50:32
    #4
    deu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En gergin en sinirli olunan günlerden bir tanesi
    gırgır yapan arkadaşların telefonlarını kalp kırmamak için açmadığımız günler
  • 11-04-2024, 01:50:39
    #5
    Valla hocam gerçekten daha önce deneyimledim ve çok bunaltıcı ayrıca psikolojik olarak yoran bir şey olduğundan bir daha çalışmadım.
  • 11-04-2024, 01:52:51
    #6
    kimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam gerçekten daha önce deneyimledim ve çok bunaltıcı ayrıca psikolojik olarak yoran bir şey olduğundan bir daha çalışmadım.
    ben her bayram bu sene çalışmam keyfime bakarım diyorum sonra her bayram:
    Cem Karaca - Tamirci Çırağı - YouTube
  • 11-04-2024, 02:02:17
    #7
    futbolu ve sosyal medyayı kaldırsınlar sıkıntı kalmaz kimsede
  • 11-04-2024, 02:09:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayramda mesai ücretleri fazla diye çalışıyorum ama sosyal medyada herkes ya tatile çıkmış ya sevdiklerinin yanında molalarda onları görmek çok moralimi bozuyor siz bu işin üstesinden nasıl geliyorsunuz?
    Valla Kardeşim Bence Kötü Hissedilecek Birşey Yok Morelini Bozmanada Gerek Yok Mesela Ben Gece Güvenlik Görevlisiyim Şuanda İşyerindeyim Yani Bayram Akşamı Bile İşe Geldim Çünkü Neden Diyecek Olursan İnsan Şunu Anlaması Gerekiyor En Önemli Şeylerden Birisi Alın Teridir Ve Emek Verilmiş Ekmek Parasıdır Kendimden Örnek Verecek Olursam Ailemden Uzak Tek Başıma İstanbul'un Zorlu Şartlarında Gurbette Çalışıyorum Bayram Seyran Yaz Kış Demeden Davamız Ekmek Paramızdır Alın Terimizdir Bence Morel Bozmaya Hiç Gerek Yok HAYIRLI BAYRAMLAR
  • 11-04-2024, 02:25:29
    #9
    ben 7-24 çalışıyorum niye üzülelim hocam. mutluyuz aksine. bayramda çalışmak daha da mutluluk verici.
    • TheKapar
    TheKapar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.