Konu
çalışanlar bayramda kötü hissediyormusunuz?
11-04-2024, 02:25:29
#9
Misafir
ben 7-24 çalışıyorum niye üzülelim hocam. mutluyuz aksine. bayramda çalışmak daha da mutluluk verici.