kimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam gerçekten daha önce deneyimledim ve çok bunaltıcı ayrıca psikolojik olarak yoran bir şey olduğundan bir daha çalışmadım.
ben her bayram bu sene çalışmam keyfime bakarım diyorum sonra her bayram:
Cem Karaca - Tamirci Çırağı - YouTube