Konu
çalışanlar bayramda kötü hissediyormusunuz?
11-04-2024, 01:48:44
#1
TheKapar
bayramda mesai ücretleri fazla diye çalışıyorum ama sosyal medyada herkes ya tatile çıkmış ya sevdiklerinin yanında molalarda onları görmek çok moralimi bozuyor siz bu işin üstesinden nasıl geliyorsunuz?