bayramda mesai ücretleri fazla diye çalışıyorum ama sosyal medyada herkes ya tatile çıkmış ya sevdiklerinin yanında molalarda onları görmek çok moralimi bozuyor siz bu işin üstesinden nasıl geliyorsunuz?