çalışanlar bayramda kötü hissediyormusunuz?
12
●388
- 11-04-2024, 05:18:04Almanya'da çalışmayı dert edeceğimi sanmıyorum günde 10 saat hamallık yapıp saatlik 2.3$ alınca maalesefdrift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2024, 06:19:12uzuntu degilde ofke benimkisi.. kendimi bayramda calismayacak bir konuma getiremedigim icin kendime kiziyorum.. umarim bir gun getirebilirim.