drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanyada bayram seyran yok çalışmaya devam 😢
Almanya'da çalışmayı dert edeceğimi sanmıyorum günde 10 saat hamallık yapıp saatlik 2.3$ alınca maalesef