Konu
çalışanlar bayramda kötü hissediyormusunuz?
11-04-2024, 05:18:04
#11
TheKapar
drift34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Almanyada bayram seyran yok çalışmaya devam 😢
Almanya'da çalışmayı dert edeceğimi sanmıyorum günde 10 saat hamallık yapıp saatlik 2.3$ alınca maalesef