TheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bayramda mesai ücretleri fazla diye çalışıyorum ama sosyal medyada herkes ya tatile çıkmış ya sevdiklerinin yanında molalarda onları görmek çok moralimi bozuyor siz bu işin üstesinden nasıl geliyorsunuz?
Valla Kardeşim Bence Kötü Hissedilecek Birşey Yok Morelini Bozmanada Gerek Yok Mesela Ben Gece Güvenlik Görevlisiyim Şuanda İşyerindeyim Yani Bayram Akşamı Bile İşe Geldim Çünkü Neden Diyecek Olursan İnsan Şunu Anlaması Gerekiyor En Önemli Şeylerden Birisi Alın Teridir Ve Emek Verilmiş Ekmek Parasıdır Kendimden Örnek Verecek Olursam Ailemden Uzak Tek Başıma İstanbul'un Zorlu Şartlarında Gurbette Çalışıyorum Bayram Seyran Yaz Kış Demeden Davamız Ekmek Paramızdır Alın Terimizdir Bence Morel Bozmaya Hiç Gerek Yok HAYIRLI BAYRAMLAR