Ama bu güç ciddi anlamda gerçekten çok. Çok 600lük makina kullandım, 1000lik makina kullandım(sahibi olmadıklarımda oldu) ama bu ciddi anlamda çok fazla.
3 modu var, A, Standart ve B olarak. En düşük A modu eco. Arkadaşlar Daha standarta geçecek cesaretim olmadı. İlk günüm ve, anlatamıyorum, dul bırakan demişlerdi. Ama bu ciddi anlamda çok fazla güç. 0-200 5 6 sn de çıkıyor. Test ettim. A modunda. İnanamıyorum.
Bedenim önden gidiyor, Ruhum geride kalıyor
11 kişi bunu beğendi.
ne kadar içinde elektronik kontrollerde olsa çok güçlü zaptetmesi zor. Motor geçmişi olmayanın almaması gerekir.