• 10-04-2024, 21:58:27
    #28
    firatie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç modeldi hocam aldiğiniz acaba?
    2016 hocam
    • firatie
    firatie bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-04-2024, 22:09:58
    #29
    Bende kendi kendime dedim ilk defa Yamaha için birisi şikayette bukunmuş yanılmışım yine geçmiş olsun
  • 10-04-2024, 23:02:27
    #30
    Yakın zamanda satmanız dileğiyle
  • 11-04-2024, 23:53:29
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Ktm dururken baska motor alinmaz
  • 12-04-2024, 00:03:24
    #32
    O zehri aldınız hocam geçmiş olsun
  • 12-04-2024, 15:11:16
    #33
    250 cc üstü naked binilmesi taraftarı değilim hocam Bende r25 kullanıyorum üç yılır bu ikinci r25 kısmetse yazın r7 alıcam üstünü almam