• 09-04-2024, 08:41:52
    #19
    Kerem a hero mt 09 eğitime gidiş videoları fena hocam izleyin sonra gazlamaya çıkın
  • 09-04-2024, 08:53:08
    #20
    babam da MT25 vardı sattı şimdi MT7 yada 9 düşünüyordu söyleyimde vazgeçsin oda yıllardır motor hastası MT25 küçük geliyor diyordu artık
  • 09-04-2024, 10:23:06
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, hayalimde bir Yamaha MT10 vardı, dünde yazdım aracımla takas edecektim ve ettim.

    Ama bu güç ciddi anlamda gerçekten çok. Çok 600lük makina kullandım, 1000lik makina kullandım(sahibi olmadıklarımda oldu) ama bu ciddi anlamda çok fazla.

    3 modu var, A, Standart ve B olarak. En düşük A modu eco. Arkadaşlar Daha standarta geçecek cesaretim olmadı. İlk günüm ve, anlatamıyorum, dul bırakan demişlerdi. Ama bu ciddi anlamda çok fazla güç. 0-200 5 6 sn de çıkıyor. Test ettim. A modunda. İnanamıyorum.

    Bedenim önden gidiyor, Ruhum geride kalıyor
    Kırlangıç R1'im vardı hocam. Ne kadar güçlü olabilirki diye almıştım.
    Çok güçlüymüş hocam.
  • 09-04-2024, 11:34:29
    #22
    Gytr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırlangıç R1'im vardı hocam. Ne kadar güçlü olabilirki diye almıştım.
    Çok güçlüymüş hocam.
    Eğer mt10 diyorsan, evet ciddi anlamda güç var. Değişik ibreleniyor.
  • 09-04-2024, 13:34:50
    #23
    Kuzenin mt-7 ardına bindim binmez olaydım öldüm dirildim.
  • 09-04-2024, 15:11:00
    #24
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuzenin mt-7 ardına bindim binmez olaydım öldüm dirildim.
    Birgün 10 alırsa hiç binme
  • 09-04-2024, 22:15:16
    #25
    kaç modeldi hocam aldiğiniz acaba?
  • 10-04-2024, 00:03:35
    #26
    Yani hocam, övüyor musunuz sövüyor musunuz anlamadım 😅
  • 10-04-2024, 00:08:03
    #27
    Zehir alındı