• 09-04-2024, 00:08:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Tam aradığım lakin money...
  • 09-04-2024, 00:14:56
    #11
    1 yıl kullandım kuzenim yurt dışından gelince aldı 1 sene bende kaldı 80km uzaktaki köye arabayla 1.5 saat sürüyor bunla 45dk gidiyordum ayrıca standart modu cok agresif degil deneyin korkmayın sadece diger motorlardan farkı torklu ve cok atik anında depara gecer yakıtta yok denecek kadar az
  • 09-04-2024, 00:18:15
    #12
    vardı bir motor tutkum
    ama binince kesildi nutkum
    savaşmaya gücüm yok.başlamadan bitti utkum
    az biraz daha binersem sanırım ayvayı sapıyla yuttum
  • 09-04-2024, 00:36:41
    #13
    Babamızı 25 yıl önce motor kazasından kaybeden biri olarak asla binmeyeceğim alettir motorsiklet. İyi ki satmışsınız tebrik ederim.
  • 09-04-2024, 00:48:57
    #14
    250'lik ile bende başlamayı düşünüyorum düştük bir yola bakalım, hayırlı olsun sizin içinde.
  • 09-04-2024, 02:25:18
    #15
    benim sınır çizgim 250cc, rampada yokuşta bayılmasın rahat çıkacak makina olsun derim...hep derim 250'lik üstü gereksiz maceradır, harbiden gerek yok, adam olana çok bile motorsiklet bi ulaşım aracıdır, üstünü kullanan birinede hiç akıl sağlığı yerinde muameleside yapmamışımdır...
    • Fikir
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2024, 02:29:09
    #16
    tekerinize taş değmesin hocam darısı başımıza inşallah
  • 09-04-2024, 02:51:42
    #17
    09 07 baksaydın, mt10 evet gidiyor ama çok rüzgar alıyor
  • 09-04-2024, 05:04:01
    #18
    Motorun açılımı herşeyi anlatıyor master of torque