benim sınır çizgim 250cc, rampada yokuşta bayılmasın rahat çıkacak makina olsun derim...hep derim 250'lik üstü gereksiz maceradır, harbiden gerek yok, adam olana çok bile motorsiklet bi ulaşım aracıdır, üstünü kullanan birinede hiç akıl sağlığı yerinde muameleside yapmamışımdır...