1 yıl kullandım kuzenim yurt dışından gelince aldı 1 sene bende kaldı 80km uzaktaki köye arabayla 1.5 saat sürüyor bunla 45dk gidiyordum ayrıca standart modu cok agresif degil deneyin korkmayın sadece diger motorlardan farkı torklu ve cok atik anında depara gecer yakıtta yok denecek kadar az