Gytr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırlangıç R1'im vardı hocam. Ne kadar güçlü olabilirki diye almıştım.
Çok güçlüymüş hocam.
Eğer mt10 diyorsan, evet ciddi anlamda güç var. Değişik ibreleniyor.