operawebuser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mt10 yüksek torklu bir motor zaten. yüksek hıza çok hızlı gelir ama top speed azdır.
mt10 gibi bir motoru kontrol edebilmek için sağlam bilek gerekir ne kadar içinde elektronik kontrollerde olsa çok güçlü zaptetmesi zor. Motor geçmişi olmayanın almaması gerekir.
Hem bilek, hemde yürek tecrübem olmasa zaten ilk gün ölürdük. Ciddi anlamda diyorum kesinlikle gaza gelip almasın kimse tecrübe ve deneyim yoksa.