Arkadaşlar, hayalimde bir Yamaha MT10 vardı, dünde yazdım aracımla takas edecektim ve ettim.
Ama bu güç ciddi anlamda gerçekten çok. Çok 600lük makina kullandım, 1000lik makina kullandım(sahibi olmadıklarımda oldu) ama bu ciddi anlamda çok fazla.
3 modu var, A, Standart ve B olarak. En düşük A modu eco. Arkadaşlar Daha standarta geçecek cesaretim olmadı. İlk günüm ve, anlatamıyorum, dul bırakan demişlerdi. Ama bu ciddi anlamda çok fazla güç. 0-200 5 6 sn de çıkıyor. Test ettim. A modunda. İnanamıyorum.
Bedenim önden gidiyor, Ruhum geride kalıyor