• 02-04-2024, 01:37:57
    #10
    Başarilar
  • 02-04-2024, 01:38:12
    #11
    ebrarbebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim yolunuzu açık etsin inşallah hocam. Hep isteyip bir türlü cesaret edemediğimi yapmışsınız. İnşallah çok ve hayırlı kazançlarınız olur.
    Allah razı olsun hocam, sizlerede nasip olur inşallah.

    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun hocam, başarılar diliyorum.
    Yazınızı beğendim. Ramazan sonrası @farukturgut; ile birlikte kahveye gelelim.
    Çok teşekkür ederim hocam, başım gözüm üstüne ne zaman isterseniz buyurun gelin

    enessivriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SEO uzmanı ihtiyacınız varsa ulaşabilirsiniz
    Teşekkür ederim hocam

    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Çok teşekkürler hocam, çok sağ olun.

    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolunuz açık olsun
    Sağ olasınız hocam çok teşekkürler.

    cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun allah utandırmasın
    Amin hocam teşekkürler cümlemizi inşallah.
  • 02-04-2024, 01:38:59
    #12
    Hocam Allah utandırmasın. Sultangazi'deyim ben de. Çayınızı içmeye uğrarım ayrıca elimden gelen birşey olursa da işin ucundan tutmaya gelirim.
  • 02-04-2024, 01:39:01
    #13
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun hocam, başarılar diliyorum.
    Yazınızı beğendim. Ramazan sonrası @farukturgut; ile birlikte kahveye gelelim.
    Adem kardeşim ile gelelim en azından samimi bir muhabbet olur ofis hediyesi içinde eksik olan bir şeyi yazarsanız faydalı gelmiş olalım Tekrar her şey gönlünüzce olsun
  • 02-04-2024, 01:39:33
    #14
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Konunuzu okudum hocam kafa yapımız aynı nerdeyse, cesaret edip güzel bir şekilde bir adım atmışsınız işleriniz yoluna girip ofisi tam açtığınızda bir çay içmeye geliriz artık

    Not: Bu videoyu izlemenizi tavsiye ederim


    https://www.youtube.com/watch?v=4a05rEKdwKc
  • 02-04-2024, 01:40:21
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkınızda hayırlısı olsun ++
    Çok teşekkürler hocam.

    Hostolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dileriz.
    Çok teşekkür ederim çok sağ olun.

    Drwho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarilar
    Çok sağ olun

    yilmazahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Allah utandırmasın. Sultangazi'deyim ben de. Çayınızı içmeye uğrarım ayrıca elimden gelen birşey olursa da işin ucundan tutmaya gelirim.
    Çok sağ olun hocam, her zaman beklerim hocam başım gözüm üstüne. Benimde sizin için yapabileceğim olursa onlarıda konuşmaya beklerim.

    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adem kardeşim ile gelelim en azından samimi bir muhabbet olur ofis hediyesi içinde eksik olan bir şeyi yazarsanız faydalı gelmiş olalım Tekrar her şey gönlünüzce olsun
    Çok teşekkürler hocam, gelmeniz bile yeterli benim için. Çok sağ olun, muhakkak bekliyorum.
  • 02-04-2024, 01:41:16
    #16
    Kurumsal PLUS
    Girişimci dünyasına hoş geldiniz

    İlgilenirseniz eğer bekleriz

    https://www.r10.net/satis-ortakligi/...sati-webx.html
  • 02-04-2024, 01:41:22
    #17
    Hayırlı olsun umarım başarılı olursun olmasanda canın sagolsun en azından denedin böyle düşünürsün

    Bende bundan çok kısa bir süre önce sabah 6 gece 2 çalışan biriydim bunların en büyük şahidi @kvp; dir nasıl çalıştıgımı o gelip görmüştü fakat bir risk aldık ve durum bambaşka bir boyuta geldi
    Allah yürü ya kulum derse inşallah yürüyeceksin hocam
  • 02-04-2024, 01:43:31
    #18
    Moderatör
    7 ay önce 3 senedir yönetici olarak çalıştığım özel hastaneden istifa ettim, bu kararı vermem 30 saniyemi almıştır. Aslına bakarsanız verdiğim karardan da hiç pişman olmadım, iyi ki istifa etmişim.

    Herşey gönlünüzce olsun, bol kazançlar dilerim