İstifa Ettim, Kendi Ofisimi Açıyorum
83
●7.302
- 02-04-2024, 01:38:12Allah razı olsun hocam, sizlerede nasip olur inşallah.ebrarbebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam, başım gözüm üstüne ne zaman isterseniz buyurun gelinademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocamenessivriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler hocam, çok sağ olun.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağ olasınız hocam çok teşekkürler.yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin hocam teşekkürler cümlemizi inşallah.cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-04-2024, 01:38:59Hocam Allah utandırmasın. Sultangazi'deyim ben de. Çayınızı içmeye uğrarım ayrıca elimden gelen birşey olursa da işin ucundan tutmaya gelirim.
- 02-04-2024, 01:39:01Adem kardeşim ile gelelim en azından samimi bir muhabbet olur ofis hediyesi içinde eksik olan bir şeyi yazarsanız faydalı gelmiş olalımademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar her şey gönlünüzce olsun
- 02-04-2024, 01:39:33Konunuzu okudum hocam kafa yapımız aynı nerdeyse, cesaret edip güzel bir şekilde bir adım atmışsınız işleriniz yoluna girip ofisi tam açtığınızda bir çay içmeye geliriz artık
Not: Bu videoyu izlemenizi tavsiye ederim
https://www.youtube.com/watch?v=4a05rEKdwKc - 02-04-2024, 01:40:21Çok teşekkürler hocam.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim çok sağ olun.Hostolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sağ olunDrwho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sağ olun hocam, her zaman beklerim hocam başım gözüm üstüne. Benimde sizin için yapabileceğim olursa onlarıda konuşmaya beklerim.yilmazahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler hocam, gelmeniz bile yeterli benim için. Çok sağ olun, muhakkak bekliyorum.farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-04-2024, 01:41:16Girişimci dünyasına hoş geldiniz

İlgilenirseniz eğer bekleriz
https://www.r10.net/satis-ortakligi/...sati-webx.html - 02-04-2024, 01:41:22Hayırlı olsun umarım başarılı olursun olmasanda canın sagolsun en azından denedin böyle düşünürsün
Bende bundan çok kısa bir süre önce sabah 6 gece 2 çalışan biriydim bunların en büyük şahidi @kvp; dir nasıl çalıştıgımı o gelip görmüştü fakat bir risk aldık ve durum bambaşka bir boyuta geldi
Allah yürü ya kulum derse inşallah yürüyeceksin hocam - 02-04-2024, 01:43:317 ay önce 3 senedir yönetici olarak çalıştığım özel hastaneden istifa ettim, bu kararı vermem 30 saniyemi almıştır. Aslına bakarsanız verdiğim karardan da hiç pişman olmadım, iyi ki istifa etmişim.
Herşey gönlünüzce olsun, bol kazançlar dilerim