
Bende gaziosmanpaşadayım bayramdan sonra uğrarız inşallah bi çay, kahve için.
83
●7.302
çünkü bende aynı şekilde 25 li yaşlarımda istifamı vermiştim fakat yapamadım. Yapamamamdaki tek sorun kararlı olamamamdı ve üzerine birikmiş bir paramın olmayışıydı. Şimdi 29 yaşındayım. 2 3 sene hedefim var. Tekrar deneyeceğim. Geçenlerde neyi eksik yapıyorum diye gerçekten ciddi bir şekilde düşünürken tek sorunun kararlılık olduğunu kesinleştirdim. Şuan kale grubunda aşırı rahat bir iş yerinde çalışıyorum. 2 sene olacak ve koskoca 2 sene ben 1 gün devamsızlık yapmadan çalışmışım. Sizde bu azmi kendi işinize uyarlarsanız başarı zaten kaçınılmaz. Ben bunu kendi işime uyarlayamadıgım için yapamadım. Ama yapacağım. İnşallah hayallerinize ulaşırsınız. Dolar 32 lirayken özel sektör ve memurluk boş. Allah kolaylık versin