Hocam hayırlı uğurlu olsun.Gaziosmanpaşa’nın neresinde ofis tuttunuz?

Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı bol bereketli kazançlarınız olsun şimdiden
Bende gaziosmanpaşadayım bayramdan sonra uğrarız inşallah bi çay, kahve için.
Beraber gidebiliriz siz neresindensiniz?