Konu
İstifa Ettim, Kendi Ofisimi Açıyorum
02-04-2024, 05:14:05
#33
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
Hocam hayırlı uğurlu olsun.Gaziosmanpaşanın neresinde ofis tuttunuz?
Mesut78 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı bol bereketli kazançlarınız olsun şimdiden
Bende gaziosmanpaşadayım bayramdan sonra uğrarız inşallah bi çay, kahve için.
Beraber gidebiliriz siz neresindensiniz?