Bol kazançlar.
İstifa Ettim, Kendi Ofisimi Açıyorum
83
●7.302
- 02-04-2024, 09:06:17Allah bol kazanç versin ve utandırmasın hocam, aynı sektörlerde sayılırız sizinle. Bir gün gelmek ve hikayenizi dinlemeyi çok isterim.
- 02-04-2024, 10:24:59Hayırlı olsun, baharı kendinize müjdelemişsiniz. Bol kazançlar dilerim.
- 02-04-2024, 10:27:54Hayırlı olsun, Umarım her şey istediğiniz gibi gider
- 02-04-2024, 10:55:38Yapmak isteyip de yapamadığım eylemi arkadaş gerçekleştirmiş. Tebrik ediyorum kendisini.
7 senedir kurumsal bir yerde çalışıyorum, üst yönetim ile aramızdaki fark 5 katı oldu ve bunları ben yatırıyorum zoruna gidiyor insanın bunları görünce. ÜSt yönetim iş yapmadığından sitemim. 7 senede ne kadar maaş ortalamam oldu derseniz 900 eur
(TL alıyorum tabii eur ya ben çevirdim).
Pılımı pırtımı toplayıp Norveç'e yerleşesim var. İmkanımda var, ne yapacağımı bilemiyorum ben de.
Biraz da hem sitem hem de arkadaşı tebrik mesajı oldu.

(TL alıyorum tabii eur ya ben çevirdim).