Yapmak isteyip de yapamadığım eylemi arkadaş gerçekleştirmiş. Tebrik ediyorum kendisini.
7 senedir kurumsal bir yerde çalışıyorum, üst yönetim ile aramızdaki fark 5 katı oldu ve bunları ben yatırıyorum zoruna gidiyor insanın bunları görünce. ÜSt yönetim iş yapmadığından sitemim. 7 senede ne kadar maaş ortalamam oldu derseniz 900 eur

(TL alıyorum tabii eur ya ben çevirdim).
Pılımı pırtımı toplayıp Norveç'e yerleşesim var. İmkanımda var, ne yapacağımı bilemiyorum ben de.
Biraz da hem sitem hem de arkadaşı tebrik mesajı oldu.