7 ay önce 3 senedir yönetici olarak çalıştığım özel hastaneden istifa ettim, bu kararı vermem 30 saniyemi almıştır. Aslına bakarsanız verdiğim karardan da hiç pişman olmadım, iyi ki istifa etmişim.

Herşey gönlünüzce olsun, bol kazançlar dilerim