Konu
İstifa Ettim, Kendi Ofisimi Açıyorum
02-04-2024, 01:38:59
#12
yilmazahmet
Hocam Allah utandırmasın. Sultangazi'deyim ben de. Çayınızı içmeye uğrarım ayrıca elimden gelen birşey olursa da işin ucundan tutmaya gelirim.