ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helal olsun hocam, başarılar diliyorum.
Yazınızı beğendim. Ramazan sonrası @farukturgut; ile birlikte kahveye gelelim.
Adem kardeşim ile gelelim en azından samimi bir muhabbet olur ofis hediyesi içinde eksik olan bir şeyi yazarsanız faydalı gelmiş olalım Tekrar her şey gönlünüzce olsun