DJ_HarrY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İş bulurum. Yatacak yer bana ait..
66
●7.010
- 01-04-2024, 11:28:29Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana psikolojik destek al diyen arkadaşlara söyleyeceğim tek şey "kolay yaşayan insan hiç bilenir mi? Yanlizlik insanları sorgulamaya itiyor. Akrabalara kadar sorgulayıp "yalnız olduğunu anlıyor ve tek başına ayakta durmanın gücünü elde etmesine sebep oluyor " bir insanı koşulsuz seven tek kişi anne babası... Gerisi ya sohbetinden zevk aldığı için yada paran için yanındadir... Bana psikolojik destek al diyenlerden tek farkım bunu keşfetmiş olmamdir... Daha başarılı olacağım kesin burada bana psikoloji muamelesi yapanlardan...
Sevdiğim kişi ile evlenmek bile daha farklı bir zevk verecek .
Kendi kazandigim arabaya binmenin verdiği keyifii yuz tane kolay yoldan alınan arabadan daha çok zevk verecek bana..ve bunun gibi şeyler - 01-04-2024, 11:48:30hocam arkadaşın eski konularına bakarsan neden böyle söylendiğini anlayabilirsin. bu konu özelinde yapılan yorumlar değil, geçmişe bakarsan konu sahibi arkadaşın basit bir yalnızlık yaşamadığını görebilirsin.Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit: bahsettiğim konulardan biri mesela daha 1 hafta önce açtığı "bana yardımcı olun" konusu. bu konuda iş bulmakla ilgili yardım talebinde bulunup 1 hafta sonra açtığı başlıkta sana iş bulacağım diyerek yanına arkadaş arıyor? - 01-04-2024, 11:53:45Ben arkadaş kimdir bilmiyorum. Konularını da incelemedim.aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tepkim kişilere değil de, biraz böyle standardın dışına çıkıldığında hemen insanların / durumların ötekileştirilmesi.
Teşekkürler. - 01-04-2024, 11:55:04Evet açtığım tuhaf konular var . Mesela sağlıkla ilgili "nörolog ve psikologlar bakabilir mi?" Konusu bir örnek..aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve tamamen alkol kafasında iken sohbet olması için ortaya atilan konular... Yoksa sağlığımı buradaki insanlardan öğrenecek değilim zaten ..
Bunun haricinde mesela "Hacamata evrimsel bakış" isimli konu var . Ve bu zaten "biyoloji ilgi alanı olmayan kişi için tuhaf gelen bir konu . Ama bilen kişi için mantıklı konular..
3 kisi yanyana gelince dünya duzmu yuvarlak mi sohbeti yapan , sabah manavda domates satıp akşam kıraathane de dünyanın bilim adamı gibi konular tartışan insanlar varken "hacamata evrimsel bakış" konusu batmıştı insanlara . Çünkü tek doğru onların ki ... - 01-04-2024, 11:57:30aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş ben kendi işimi buldum. Zaten o konu aracılığı ile buldum. Günlük kazancım bin TL . Üzerine yumurta filanda satiyorum sipariş götür getir yapıyorum günlük 1300 TL yi buluyor..
Üstelik şuan belediye de ailemin elinde iken tek telefonum yetiyor iş buldurmak için... 2 hafta önce ben yokluk çektim bugün önüm açıldı diye aynı sorunu yaşayan kişilere yardımcı olmak istedim. Hepsi bu...