• 01-04-2024, 11:18:38
    #37
    DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir macera olurdu benim işim ama gel gör ki aile faktörü var eskiden olsa hiç düşünmezdim..
    Baştacısin kral insan. Dalga geçmediğin ve ciddiye aldığınız için teşekkür ederim.
  • 01-04-2024, 11:28:29
    #38
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikolojik destek al diyen arkadaşlar ne yaşıyor? Sen arkadaşın olmadığında kendini psikolojik destek alacak biri olarak mı görüyorsun ki direkt olarak başkasına böyle bir şeyi diretiyorsun?

    Millet uygulamalardan tanışıp Avrupa'daki evine misafir kabul ediyor, oda kiralıyor, karşılıklı değişim programları vs. var. Bunu da yadırgıyor musun? Marjinalsin ya sen?

    Çoğumuz küçücük akvaryumlarda maaşın yarısını yemeğe yarısını kiraya vererek yaşıyoruz. Sonra buraya gelip "1000 liram var ne iş yapabilirim?" dersin. Biri de sana "güzel bir iskender ve künefe yenir eheheh" dediğinde kızma. Sen de o adam gibi davranıyorsun çünkü.

    Arkadaş böyle bir durumu kabul ettirmenin zorluğunu bildiği ve yalnızlık çektiği için kirayı ben karşılarım demiş. İki taraf için de win-win durumu yani.

    Güvenirsin, güvenmezsin o ayrı konu. Ama saygı sınırını aşamazsın. İnsan günü gelince 8 yıllık dostuna bile güvenemeyebilir. Ömer de Cengiz'e güvenmişti.

    Bana psikolojik destek al diyen arkadaşlara söyleyeceğim tek şey "kolay yaşayan insan hiç bilenir mi? Yanlizlik insanları sorgulamaya itiyor. Akrabalara kadar sorgulayıp "yalnız olduğunu anlıyor ve tek başına ayakta durmanın gücünü elde etmesine sebep oluyor " bir insanı koşulsuz seven tek kişi anne babası... Gerisi ya sohbetinden zevk aldığı için yada paran için yanındadir... Bana psikolojik destek al diyenlerden tek farkım bunu keşfetmiş olmamdir... Daha başarılı olacağım kesin burada bana psikoloji muamelesi yapanlardan...

    Sevdiğim kişi ile evlenmek bile daha farklı bir zevk verecek .
    Kendi kazandigim arabaya binmenin verdiği keyifii yuz tane kolay yoldan alınan arabadan daha çok zevk verecek bana..ve bunun gibi şeyler
    • mhmtgncdl
    • rivolex
    mhmtgncdl ve rivolex bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-04-2024, 11:48:30
    #39
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikolojik destek al diyen arkadaşlar ne yaşıyor? Sen arkadaşın olmadığında kendini psikolojik destek alacak biri olarak mı görüyorsun ki direkt olarak başkasına böyle bir şeyi diretiyorsun?

    Millet uygulamalardan tanışıp Avrupa'daki evine misafir kabul ediyor, oda kiralıyor, karşılıklı değişim programları vs. var. Bunu da yadırgıyor musun? Marjinalsin ya sen?

    Çoğumuz küçücük akvaryumlarda maaşın yarısını yemeğe yarısını kiraya vererek yaşıyoruz. Sonra buraya gelip "1000 liram var ne iş yapabilirim?" dersin. Biri de sana "güzel bir iskender ve künefe yenir eheheh" dediğinde kızma. Sen de o adam gibi davranıyorsun çünkü.

    Arkadaş böyle bir durumu kabul ettirmenin zorluğunu bildiği ve yalnızlık çektiği için kirayı ben karşılarım demiş. İki taraf için de win-win durumu yani.

    Güvenirsin, güvenmezsin o ayrı konu. Ama saygı sınırını aşamazsın. İnsan günü gelince 8 yıllık dostuna bile güvenemeyebilir. Ömer de Cengiz'e güvenmişti.
    hocam arkadaşın eski konularına bakarsan neden böyle söylendiğini anlayabilirsin. bu konu özelinde yapılan yorumlar değil, geçmişe bakarsan konu sahibi arkadaşın basit bir yalnızlık yaşamadığını görebilirsin.

    edit: bahsettiğim konulardan biri mesela daha 1 hafta önce açtığı "bana yardımcı olun" konusu. bu konuda iş bulmakla ilgili yardım talebinde bulunup 1 hafta sonra açtığı başlıkta sana iş bulacağım diyerek yanına arkadaş arıyor?
  • 01-04-2024, 11:53:45
    #40
    aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arkadaşın eski konularına bakarsan neden böyle söylendiğini anlayabilirsin. bu konu özelinde yapılan yorumlar değil, geçmişe bakarsan konu sahibi arkadaşın basit bir yalnızlık yaşamadığını görebilirsin.

    edit: bahsettiğim konulardan biri mesela daha 1 hafta önce açtığı "bana yardımcı olun" konusu. bu konuda iş bulmakla ilgili yardım talebinde bulunup 1 hafta sonra açtığı başlıkta sana iş bulacağım diyerek yanına arkadaş arıyor?
    Ben arkadaş kimdir bilmiyorum. Konularını da incelemedim.

    Tepkim kişilere değil de, biraz böyle standardın dışına çıkıldığında hemen insanların / durumların ötekileştirilmesi.

    Teşekkürler.
  • 01-04-2024, 11:55:04
    #41
    aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arkadaşın eski konularına bakarsan neden böyle söylendiğini anlayabilirsin. bu konu özelinde yapılan yorumlar değil, geçmişe bakarsan konu sahibi arkadaşın basit bir yalnızlık yaşamadığını görebilirsin.
    Evet açtığım tuhaf konular var . Mesela sağlıkla ilgili "nörolog ve psikologlar bakabilir mi?" Konusu bir örnek..
    Ve tamamen alkol kafasında iken sohbet olması için ortaya atilan konular... Yoksa sağlığımı buradaki insanlardan öğrenecek değilim zaten ..

    Bunun haricinde mesela "Hacamata evrimsel bakış" isimli konu var . Ve bu zaten "biyoloji ilgi alanı olmayan kişi için tuhaf gelen bir konu . Ama bilen kişi için mantıklı konular..
    3 kisi yanyana gelince dünya duzmu yuvarlak mi sohbeti yapan , sabah manavda domates satıp akşam kıraathane de dünyanın bilim adamı gibi konular tartışan insanlar varken "hacamata evrimsel bakış" konusu batmıştı insanlara . Çünkü tek doğru onların ki ...
  • 01-04-2024, 11:57:30
    #42
    aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arkadaşın eski konularına bakarsan neden böyle söylendiğini anlayabilirsin. bu konu özelinde yapılan yorumlar değil, geçmişe bakarsan konu sahibi arkadaşın basit bir yalnızlık yaşamadığını görebilirsin.

    edit: bahsettiğim konulardan biri mesela daha 1 hafta önce açtığı "bana yardımcı olun" konusu. bu konuda iş bulmakla ilgili yardım talebinde bulunup 1 hafta sonra açtığı başlıkta sana iş bulacağım diyerek yanına arkadaş arıyor?

    Kardeş ben kendi işimi buldum. Zaten o konu aracılığı ile buldum. Günlük kazancım bin TL . Üzerine yumurta filanda satiyorum sipariş götür getir yapıyorum günlük 1300 TL yi buluyor..
    Üstelik şuan belediye de ailemin elinde iken tek telefonum yetiyor iş buldurmak için... 2 hafta önce ben yokluk çektim bugün önüm açıldı diye aynı sorunu yaşayan kişilere yardımcı olmak istedim. Hepsi bu...
  • 01-04-2024, 13:21:41
    #43
  • 01-04-2024, 13:46:09
    #44
    iletişim adresi bırakırmısın
  • 01-04-2024, 15:28:59
    #45
    inşAllah düzgün bir arkadaş bulursun hocam gerçekten birlikte ilerleyip birşeyler başarabileceğin, aynı konu istanbul ankara da izmir de diye açılsaydı yorumların bazıları farklı olurdu herhalde neyse nasip hocam yine de bu fikirde olmanda güzel