• 01-04-2024, 10:24:13
    #10
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su tamam da elektrik nasıl doğal yollarla çözülüyor onu düşünüyorum şuan
    Şu kuyu suyu ve arıtmalı nehir suyu...
    Elektrik ise güneş enerjisi..
    • Zienmedia
    Zienmedia bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-04-2024, 10:24:36
    #11
    bence piskolog şart
  • 01-04-2024, 10:25:05
    #12
    hocam böyle bir arayışınız olmasın bence pişman olursunuz
  • 01-04-2024, 10:25:09
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kuyu suyu ve arıtmalı nehir suyu...
    Elektrik ise güneş enerjisi..
    Hocam bizde de güneş enerjisi var da elektriğe hiç mi ücret ödemiyorsunuz
  • 01-04-2024, 10:27:25
    #14
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizde de güneş enerjisi var da elektriğe hiç mi ücret ödemiyorsunuz
    Bazen ödüyoruz. Yetmediği zamanlar ve bahçe aydınlatması ayrı ücretli. Ama fazla değil 150 TL filan .
  • 01-04-2024, 10:28:01
    #15
    Takıldığım çok yer var ama sormaya çekiniyorum...
    İzlemeye devam.
  • 01-04-2024, 10:28:32
    #16
    Hadi baraj/gölet var suyu aldın. Elektriği doğal nereden temin ediyorsun? Yıldırım şimşekten falan mı?. Bir psikoloğa görünsen iyi olur kardeş
  • 01-04-2024, 10:28:47
    #17
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam böyle bir arayışınız olmasın bence pişman olursunuz
    Evimde çalınacak hicbirsey yok hepsi köydeki evimde . Şahısın yemeği kendisine ait olur.... Bide sonuçta kira bile alamadığım adam evime en azından bir hali alsa yine yeterli . Ver bende yilllarca bekar evinde yaşamış biriyim tecrubeliyim
  • 01-04-2024, 10:30:56
    #18
    NAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takıldığım çok yer var ama sormaya çekiniyorum...
    İzlemeye devam.

    Ne demek istediğini anladım. Sapik filan zaten ilk haftada tekmeyi yer ... Ben iş fikirlerinde vs ortak olabilecek bir arkadaş arıyorum. Yaşımız genç yolumuz uzun. Sağlam dostluklarin zararı. Değil yararı olur . Belki 10 yıl sonra bende onun kapısını çalarım. Yada o bana der yanıma gel sana iş buldum der. Belli mi olur ki ?