Takıldığım çok yer var ama sormaya çekiniyorum...

İzlemeye devam.
Ne demek istediğini anladım. Sapik filan zaten ilk haftada tekmeyi yer ... Ben iş fikirlerinde vs ortak olabilecek bir arkadaş arıyorum. Yaşımız genç yolumuz uzun. Sağlam dostluklarin zararı. Değil yararı olur . Belki 10 yıl sonra bende onun kapısını çalarım. Yada o bana der yanıma gel sana iş buldum der. Belli mi olur ki ?