hocam böyle bir arayışınız olmasın bence pişman olursunuz
Evimde çalınacak hicbirsey yok hepsi köydeki evimde . Şahısın yemeği kendisine ait olur.... Bide sonuçta kira bile alamadığım adam evime en azından bir hali alsa yine yeterli . Ver bende yilllarca bekar evinde yaşamış biriyim tecrubeliyim