Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizde de güneş enerjisi var da elektriğe hiç mi ücret ödemiyorsunuz
Bazen ödüyoruz. Yetmediği zamanlar ve bahçe aydınlatması ayrı ücretli. Ama fazla değil 150 TL filan .