• 01-04-2024, 10:31:15
    #19
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    karadeniz veya ege köylerinde olsa gelirdim nereye taşınsam bu yıl diye düşünüyordum
  • 01-04-2024, 10:31:26
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncelikle konunun amacı belli fakat yanlış anlaşılıyor olabilir. Ben arkadaşı bir kaç kere forum da konusunu gördüğüm için kısa özet geçeceğim. Bu dostumuzun Ailevi bireylerinden bir kaçı vefat etmiş, kardeşini evlendirmiş ve annesini hasta olduğu için başka bir ülkeye göndermiş. Kısaca yalnızlıktan başka hiç bir derdi yok. Komşularının yemek gönderdiğini v.s görmüştüm yani o kadar kötü bir çevreye sahip değil. Fakat gel gör ki bu dünyada tadılmaması gereken en kötü şey yalnızlıktır. Yalnız oldukdan sonra neyden tat alabilirsin ki ? Tek başına sinemaya gidebilir misin ? Tek başına yediğin yemeğin tadı çıkar mı ? Arkadaşın anlatmak istediği şey ben tek yaşıyorum kira istemiyorum, Fatura istemiyorum ve Bir maddi beklentim yok. Ev arkadaşı arıyorum demiş. Bu kardeşimiz abimiz arkadaşımız dostumuz her ne olarak görüyorsanız artık, tanışalım! Yalnızlığın nasıl bir şey olduğunu çok küçük yaşta gördüm ilköğretim okulundan beri tek başıma gibi bir şeyim. Başkasının böyle psikolojik ve travmatik olarak kendisini bitirmesine göz yumamam. Ev arkadaşı olarak da gidemiyorsak da Şanlıurfa da oturuyormuş, R10 buluşmaların da çağıralım ne bileyim tanışalım birimizin kafa dengi çıkar birimizin çıkmaz olur öyle şeyler. Üniversite öğrencisi ailesinden uzak arkadaşlar da tanışabilir. En azından hem okulunu okur hem de birbirlerine arkadaşlık yaparlar. Şimdiden hakkınız da hayırlısı.

    Dip not: Konuyu açan arkadaşı tanımıyorum. Açtığı konular ve gördüklerim ile yorumlarım sınırlıdır!
  • 01-04-2024, 10:32:12
    #21
    voyager adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi baraj/gölet var suyu aldın. Elektriği doğal nereden temin ediyorsun? Yıldırım şimşekten falan mı?. Bir psikoloğa görünsen iyi olur kardeş
    Yorumları oku. Güneş enerjisi var diyorum...
    Zaten adamakıllı tek çalışan şey buzdolabı ve ışıklar ... Sence yetmiyor mu güneş enerjisi ? Disko değil sonuçta ev
  • 01-04-2024, 10:35:32
    #22
    hocam çıkın bi hava alın insan içine karışın psikolojik destek alın
  • 01-04-2024, 10:41:25
    #23
    Feugbu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle konunun amacı belli fakat yanlış anlaşılıyor olabilir. Ben arkadaşı bir kaç kere forum da konusunu gördüğüm için kısa özet geçeceğim. Bu dostumuzun Ailevi bireylerinden bir kaçı vefat etmiş, kardeşini evlendirmiş ve annesini hasta olduğu için başka bir ülkeye göndermiş. Kısaca yalnızlıktan başka hiç bir derdi yok. Komşularının yemek gönderdiğini v.s görmüştüm yani o kadar kötü bir çevreye sahip değil. Fakat gel gör ki bu dünyada tadılmaması gereken en kötü şey yalnızlıktır. Yalnız oldukdan sonra neyden tat alabilirsin ki ? Tek başına sinemaya gidebilir misin ? Tek başına yediğin yemeğin tadı çıkar mı ? Arkadaşın anlatmak istediği şey ben tek yaşıyorum kira istemiyorum, Fatura istemiyorum ve Bir maddi beklentim yok. Ev arkadaşı arıyorum demiş. Bu kardeşimiz abimiz arkadaşımız dostumuz her ne olarak görüyorsanız artık, tanışalım! Yalnızlığın nasıl bir şey olduğunu çok küçük yaşta gördüm ilköğretim okulundan beri tek başıma gibi bir şeyim. Başkasının böyle psikolojik ve travmatik olarak kendisini bitirmesine göz yumamam. Ev arkadaşı olarak da gidemiyorsak da Şanlıurfa da oturuyormuş, R10 buluşmaların da çağıralım ne bileyim tanışalım birimizin kafa dengi çıkar birimizin çıkmaz olur öyle şeyler. Üniversite öğrencisi ailesinden uzak arkadaşlar da tanışabilir. En azından hem okulunu okur hem de birbirlerine arkadaşlık yaparlar. Şimdiden hakkınız da hayırlısı.

    Dip not: Konuyu açan arkadaşı tanımıyorum. Açtığı konular ve gördüklerim ile yorumlarım sınırlıdır!

    Tamamen doğru. Çevremde var evet. Kuzenler fazla . Lakin sorgulamam gereken şeyler var mesela kuzenlerim ile babam yaşıyorken ki gibi oturup kalkamam. Kendimi ailemi sorgulatmam. "Babaları öldü yazık oldu" gibii şeyler denmesin diye çalışıyorum. Şuan benim için önemli olan şey "başarı " ve aynı bu şekilde başarı arayışı içindeki arkadaşı en azından bazı ek masraflardan kurtarır. Allah'ın rızasını alırım. Hemde sağlam dostluklar oluşur. Benim malım mülküm var . Fıstık ağaçlarım var (meyve için bir kaç yıl beklemeliyim o zamana kadar para yok) ... Şuan mesela amcalarima kuzenlerime dedim . Bana maddi yardım yapmayin. Çünkü ilerde malima ortak olmamak için iyi davranmadiklarini nereden bileceğim? .. Sağlam dost olsun Yarın yine düşerse yine kapımı çalsın malım mulkum açık.. ama kuzenler amcalar için aynısı söylenir mi ? Onlar sorgulanması gereken kişiler sonuçta...
    • Feugbu
    Feugbu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-04-2024, 10:42:28
    #24
    1 Nisan'a yakışan konu

    Edit: Siz ciddisiniz galiba...
  • 01-04-2024, 10:42:35
    #25
    Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karadeniz veya ege köylerinde olsa gelirdim nereye taşınsam bu yıl diye düşünüyordum

    Hocam gezmeye gelecek değil hayat mücadelesi, çabası olan kişiyi arıyorum..
  • 01-04-2024, 10:42:37
    #26
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumları oku. Güneş enerjisi var diyorum...
    Zaten adamakıllı tek çalışan şey buzdolabı ve ışıklar ... Sence yetmiyor mu güneş enerjisi ? Disko değil sonuçta ev
    Tek tek yorumları neden okuyayım. Sen kendini iyi izah et
  • 01-04-2024, 10:43:20
    #27
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Nisan'a yakışan konu
    Sizin oralarda bu fedakarlığı yapan kişiler yok galiba . Nedense herkes şaşırıyor? Bizim burada gayet normal şeyler