Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Öncelikle konunun amacı belli fakat yanlış anlaşılıyor olabilir. Ben arkadaşı bir kaç kere forum da konusunu gördüğüm için kısa özet geçeceğim. Bu dostumuzun Ailevi bireylerinden bir kaçı vefat etmiş, kardeşini evlendirmiş ve annesini hasta olduğu için başka bir ülkeye göndermiş. Kısaca yalnızlıktan başka hiç bir derdi yok. Komşularının yemek gönderdiğini v.s görmüştüm yani o kadar kötü bir çevreye sahip değil. Fakat gel gör ki bu dünyada tadılmaması gereken en kötü şey yalnızlıktır. Yalnız oldukdan sonra neyden tat alabilirsin ki ? Tek başına sinemaya gidebilir misin ? Tek başına yediğin yemeğin tadı çıkar mı ? Arkadaşın anlatmak istediği şey ben tek yaşıyorum kira istemiyorum, Fatura istemiyorum ve Bir maddi beklentim yok. Ev arkadaşı arıyorum demiş. Bu kardeşimiz abimiz arkadaşımız dostumuz her ne olarak görüyorsanız artık, tanışalım! Yalnızlığın nasıl bir şey olduğunu çok küçük yaşta gördüm ilköğretim okulundan beri tek başıma gibi bir şeyim. Başkasının böyle psikolojik ve travmatik olarak kendisini bitirmesine göz yumamam. Ev arkadaşı olarak da gidemiyorsak da Şanlıurfa da oturuyormuş, R10 buluşmaların da çağıralım ne bileyim tanışalım birimizin kafa dengi çıkar birimizin çıkmaz olur öyle şeyler. Üniversite öğrencisi ailesinden uzak arkadaşlar da tanışabilir. En azından hem okulunu okur hem de birbirlerine arkadaşlık yaparlar. Şimdiden hakkınız da hayırlısı.
Dip not: Konuyu açan arkadaşı tanımıyorum. Açtığı konular ve gördüklerim ile yorumlarım sınırlıdır!