voyager adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi baraj/gölet var suyu aldın. Elektriği doğal nereden temin ediyorsun? Yıldırım şimşekten falan mı?. Bir psikoloğa görünsen iyi olur kardeş
Yorumları oku. Güneş enerjisi var diyorum...
Zaten adamakıllı tek çalışan şey buzdolabı ve ışıklar ... Sence yetmiyor mu güneş enerjisi ? Disko değil sonuçta ev