hocam arkadaşın eski konularına bakarsan neden böyle söylendiğini anlayabilirsin. bu konu özelinde yapılan yorumlar değil, geçmişe bakarsan konu sahibi arkadaşın basit bir yalnızlık yaşamadığını görebilirsin.
edit: bahsettiğim konulardan biri mesela daha 1 hafta önce açtığı "bana yardımcı olun" konusu. bu konuda iş bulmakla ilgili yardım talebinde bulunup 1 hafta sonra açtığı başlıkta sana iş bulacağım diyerek yanına arkadaş arıyor?
Ben arkadaş kimdir bilmiyorum. Konularını da incelemedim.
Tepkim kişilere değil de, biraz böyle standardın dışına çıkıldığında hemen insanların / durumların ötekileştirilmesi.
Teşekkürler.