hocam arkadaşın eski konularına bakarsan neden böyle söylendiğini anlayabilirsin. bu konu özelinde yapılan yorumlar değil, geçmişe bakarsan konu sahibi arkadaşın basit bir yalnızlık yaşamadığını görebilirsin.
Evet açtığım tuhaf konular var . Mesela sağlıkla ilgili "nörolog ve psikologlar bakabilir mi?" Konusu bir örnek..
Ve tamamen alkol kafasında iken sohbet olması için ortaya atilan konular... Yoksa sağlığımı buradaki insanlardan öğrenecek değilim zaten ..
Bunun haricinde mesela "Hacamata evrimsel bakış" isimli konu var . Ve bu zaten "biyoloji ilgi alanı olmayan kişi için tuhaf gelen bir konu . Ama bilen kişi için mantıklı konular..
3 kisi yanyana gelince dünya duzmu yuvarlak mi sohbeti yapan , sabah manavda domates satıp akşam kıraathane de dünyanın bilim adamı gibi konular tartışan insanlar varken "hacamata evrimsel bakış" konusu batmıştı insanlara . Çünkü tek doğru onların ki ...