hocam arkadaşın eski konularına bakarsan neden böyle söylendiğini anlayabilirsin. bu konu özelinde yapılan yorumlar değil, geçmişe bakarsan konu sahibi arkadaşın basit bir yalnızlık yaşamadığını görebilirsin.
edit: bahsettiğim konulardan biri mesela daha 1 hafta önce açtığı "bana yardımcı olun" konusu. bu konuda iş bulmakla ilgili yardım talebinde bulunup 1 hafta sonra açtığı başlıkta sana iş bulacağım diyerek yanına arkadaş arıyor?
Kardeş ben kendi işimi buldum. Zaten o konu aracılığı ile buldum. Günlük kazancım bin TL . Üzerine yumurta filanda satiyorum sipariş götür getir yapıyorum günlük 1300 TL yi buluyor..
Üstelik şuan belediye de ailemin elinde iken tek telefonum yetiyor iş buldurmak için... 2 hafta önce ben yokluk çektim bugün önüm açıldı diye aynı sorunu yaşayan kişilere yardımcı olmak istedim. Hepsi bu...