• 23-03-2024, 23:50:45
    #10
    Web Tasarım ve Yazılım
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım gün içinde sadece kefirin içine atıp bunu içiyoruz başka öğün yemiyoruz doğru mu hocam
    İlk zamanlar zorluyor ama sonrasında zaten yeme isteğiniz gidiyor hocam.
    İnanın en sevdiğim yemek olan sarmadan bile çok az yiyebiliyorum şuan çok yedim mi mide ağrısından uyku bile uyuyamıyorum.
    Az da olsa yemek yemeye devam etmeniz gerekli tabi sadece bununla devam edemezsiniz
  • 23-03-2024, 23:57:38
    #11
    Kurumsal Üye
    Kesinlikle arkadaşın yaptığı gibi böyle hızlı kilo vermeyin. İnsan bir fabrika gibidir bir işleyişi vardır. Bir anda zayıflamak insanı reaktif hipoglisemi yeni sokar yani anlık şeker düşmesi sonra kendinize zor gelirsiniz. Ayrıca o kiloya efora alışan kalp bu sefer noluyor ya diyerek sıkıntı çarpıntı yapabilir. Bu salaklığı ben yaptım ve şunu anladım ki bir ayda Max verilecek kilo 6 7 olmalı.
    Arkadaş aylık 7 vermiş zaten idael görmedim ben 😁 3. Aydaymışız benim gibi 1 ayda 15 20 vermeyin 😁
  • 23-03-2024, 23:59:50
    #12
    Bende banka hesabında gördünüz sandım 😀 Başarılar hocam tebrik ederim
  • 24-03-2024, 11:04:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sessiz sedasız kendime verdiğim bir söz için 06.01.2024 tarihinde 103.7 kg ile başladığım serüvenime bugün itibari ile 89.8 ile devam ediyorum.
    Bu konuyu inancımı yitirmemek ve hedefim olan 7li rakamlara düşebilmek için açıyorum.
    En son 8li rakamlara 7 yıl önce görmüştüm sanırım.
    Fazlalık gittikçe insanın kendine olan inancı daha da katlanıyor.
    Kilo iyi bir şey değil arkadaşlar bunu en iyi kilolular bilir.

    Soran olacaktır illa ne yaptın nasıl oldu diye.
    -En başta porsiyonları küçülttüm.
    -Akşam üstü 4 en geç 5 de yemek yemeyi kestim.
    -Aburcubur vs gibi tüm paketli gıdalar bırakıldı. (işlenmiş et ürünleri vs gibi)
    -Günlük en az 2lt su içildi.
    -Yağlı yemeklerden uzak duruldu.
    -Hamur işi, Patates, Pirinç gibi gıdalardan da uzak duruldu.

    Ve en önemlisi düzenli olarak Keten tohumu tükettim.
    Bunu özellikle belirtmek istiyorum çünkü yukarda saydığım bir çok şeyi yıllardır ara ara yapıyor ama veremiyordum.
    Gitmediğim doktor uymadığım diyet listesi kalmadı.
    Sonunda fazlalıklar gitmeye başladı.
    7li hanelerde görüşürüz
    Üstad keten tohumu linki var mıdır ? Günde kaç öğün yedin ? Herhangi diyetisyen destekli miydi ?
  • 24-03-2024, 11:06:12
    #14
    Başlığı okuyunca aklıma ilk gelen gelir di içerik tam bir hayal kırıklığı oldu benim için neyse hayırlı olsun büyük azim büyük başarı bende 3-5 göbekte fazlalık var bir ara uğraştım baktım gitmiyor barıştık beraber gidiyoruz : )
  • 24-03-2024, 13:31:11
    #15
    Web Tasarım ve Yazılım
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad keten tohumu linki var mıdır ? Günde kaç öğün yedin ? Herhangi diyetisyen destekli miydi ?
    Hayır hocam diyetisyen desteği yoktu.
    Sabah akşam tatlı kaşığı kadar yedim ilk başta son zamanlarda blender dan geçirerek tek öğünde kefir ile içmeye başladım
  • 24-03-2024, 13:32:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam diyetisyen desteği yoktu.
    Sabah akşam tatlı kaşığı kadar yedim ilk başta son zamanlarda blender dan geçirerek tek öğünde kefir ile içmeye başladım
    Link atarsanız size zahmet
  • 24-03-2024, 13:40:54
    #17
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link atarsanız size zahmet
    Ben aldığım yeri size mesaj ile gönderdim
  • 24-03-2024, 13:41:10
    #18
    Web Tasarım ve Yazılım
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link atarsanız size zahmet
    https://www.hepsiburada.com/hayfene-...product-detail