Başlığı okuyunca aklıma ilk gelen gelir di içerik tam bir hayal kırıklığı oldu benim için neyse hayırlı olsun büyük azim büyük başarı bende 3-5 göbekte fazlalık var bir ara uğraştım baktım gitmiyor barıştık beraber gidiyoruz : )