bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam diyetisyen desteği yoktu.
Sabah akşam tatlı kaşığı kadar yedim ilk başta son zamanlarda blender dan geçirerek tek öğünde kefir ile içmeye başladım
Link atarsanız size zahmet