AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad keten tohumu linki var mıdır ? Günde kaç öğün yedin ? Herhangi diyetisyen destekli miydi ?
Hayır hocam diyetisyen desteği yoktu.
Sabah akşam tatlı kaşığı kadar yedim ilk başta son zamanlarda blender dan geçirerek tek öğünde kefir ile içmeye başladım