Kesinlikle arkadaşın yaptığı gibi böyle hızlı kilo vermeyin. İnsan bir fabrika gibidir bir işleyişi vardır. Bir anda zayıflamak insanı reaktif hipoglisemi yeni sokar yani anlık şeker düşmesi sonra kendinize zor gelirsiniz. Ayrıca o kiloya efora alışan kalp bu sefer noluyor ya diyerek sıkıntı çarpıntı yapabilir. Bu salaklığı ben yaptım ve şunu anladım ki bir ayda Max verilecek kilo 6 7 olmalı.
Arkadaş aylık 7 vermiş zaten idael görmedim ben 😁 3. Aydaymışız benim gibi 1 ayda 15 20 vermeyin 😁