bi kiracı ev sahibi konusu da benden olsun
54
●3.632
- 04-02-2024, 21:35:21Yıllardır giriş seviyesi yıkık dökük evler asgari ücretin 3 te 1 olur. Asgari 17 bin haliyle ben ülkede 6000 altına oturmaya çalışanlara şaşırıyorum. Ev sahibi mi çakal yoksa kiracı mı anlamak pek zor değil. Adam 5000 lira alırken 2000 liraya oturduğu evde asgari ücret 17 bin olunca 7500 vermeye yanaşmıyor yasa falan diyor. Kendisi ev sahibi olsa 10 binden aşağıyı kabul etmez.
- 04-02-2024, 23:52:20hocam bende 4 ay sonra evlenicem kiralık bakıyorum ortalama yaşadığım şehirde 10-18 arası kiralar sizde de öyle olduğunu tahmin ediyorum en kötü ev bile 7 bin lira. sizhaklısınız zam dediğin 1 kere yapılır ev sahibinin halinden anlamışsınız enflasyon ve asgari zammı çok olduğu için 2 katını kabul etmişsiniz tekrar zam yapması çok saçma ama orta yolu bulmak her zaman daha iyidir . şimdi 500 zam dediğinde hemen tamam deseniz tekrar kafasına göre yapmaya çalışır en doğrusu " tamam 500 daha yapalım ama bu şekilde art arda zam olmaz bidaha kabul etmem " diyip onu da zor durumda bırakmamanız daha iyi olur sonuçta 3 bini de geçtim 5 bine bile ev yok şuan onu da düşünün.
gecen sene 2 kere yaptı mesela. İnsanlarda insanlık kalmadı ki herkes herşeyi cakalliga düşünüyor
Mesela Sevgililer günü geliyor en az 1000 TL zam yapmalısın