hocam bende 4 ay sonra evlenicem kiralık bakıyorum ortalama yaşadığım şehirde 10-18 arası kiralar sizde de öyle olduğunu tahmin ediyorum en kötü ev bile 7 bin lira. sizhaklısınız zam dediğin 1 kere yapılır ev sahibinin halinden anlamışsınız enflasyon ve asgari zammı çok olduğu için 2 katını kabul etmişsiniz tekrar zam yapması çok saçma ama orta yolu bulmak her zaman daha iyidir . şimdi 500 zam dediğinde hemen tamam deseniz tekrar kafasına göre yapmaya çalışır en doğrusu " tamam 500 daha yapalım ama bu şekilde art arda zam olmaz bidaha kabul etmem " diyip onu da zor durumda bırakmamanız daha iyi olur sonuçta 3 bini de geçtim 5 bine bile ev yok şuan onu da düşünün.