Yıllardır giriş seviyesi yıkık dökük evler asgari ücretin 3 te 1 olur. Asgari 17 bin haliyle ben ülkede 6000 altına oturmaya çalışanlara şaşırıyorum. Ev sahibi mi çakal yoksa kiracı mı anlamak pek zor değil. Adam 5000 lira alırken 2000 liraya oturduğu evde asgari ücret 17 bin olunca 7500 vermeye yanaşmıyor yasa falan diyor. Kendisi ev sahibi olsa 10 binden aşağıyı kabul etmez.